Feb 26, 2008

Cebu 2007 blog Gijs deel 1

Hallo allemaal! Daar zijn we weer.. Cebu op de fillippijnen! Het is al weer een jaar geleden, maar het voelt goed om weer terug te zijn.. Ik plaats nu even niet teveel, omdat ik niet zo heel veel tijd heb, maar ook omdat ik een beetje ziek aan het worden ben. Hoe dan ook waren de eerste dagen echt te gek!

We hebben weer kool adventure camp gedaan (met touwklimmen enzo) en ik heb mezelf toch wel overtroffen. De groep was echt super, we hebben een hecht team waar iedereen bij elkaar terecht kan als ze problemen hebben. De steun die een ieder bij de groep vindt is echt ongelooflijk! Nu zijn we bij batang pinangga, het kindertehuis. Het voelt alsof ik thuis ben gekomen. De sfeer, de kinderen maar vooral Butch zijn de dingen die het leven hier meer dan aangenaam maken.

Morgen hebben we een beachparty met de kinderen en daar kijk ik erg naar uit! Ook heb ik kristine al weer een paar keer gezien, dat is misschien we het mooiste aan onze trip. Okay.. ik ga er nu alweer een end aan breien, hee l effe op zoek naar wat te drinken.. Spreek een ieder snel weer, groetjes! Gijs

No comments: